doppa tårna i havet!

Idag har det varit en helt underbar dag, solen lyser och turister börjar komma ner till marmaris, sol stolar börja komma fram på stranden! man börjar kunna ha sommarkläder, och de gör att allt blir so mycket gladare, istället för att ha vinterkläder. Så jag gick ner till stranden för att för första gången doppa fötterna i havet, och de var en underbar känsla, när sanden kommer mellan tårna. och känner doften av gräs. jag älskar det!
Tyvärr är ja så glömsk att ja alltid glömmer min kamra i lägenheten och inte bär med mig den när jag går ut och gör sånna äventyr. men jag lovar att de kommer upp bilder snart på allt möjligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad härligt det låter :) Inte långt kvar nu innan vi också kan doppa tårna (bada) i havet :)

2011-04-06 @ 17:14:56
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Snart kan vi doppa tatma tillsammans :)

2011-04-09 @ 12:41:45
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0