oprationen

Hade känt i många dagar at de haft samma smärta som förra året, men har då bara tänkt att ja kan vara förstoppad för smärstan har som gått över efter en längre stund! Så hade jag aldrig tänkt att de skulle bli såhär igen,
men att de skulle bli såhär igen det trodde jag absolut inte att d skulle bli!
Kom till sjukhuset igår efter tjatet från älskling att vi skulle åka in, kommer in och Göksel förklarar min smärta till lärkaren, och dom kollar och känner på magen, sen går vi till ultaljug och där kostaterrar dom att jag utomhavandeskap(alltså gravid, men bebisen kommer på helt fel ställe och blir aldrig ett barn. ) Och igår när ja kom så fick jag allt detta, och brast på engång av gråt, för var i samma situation förra året Turkiet med göksel. fast då på vänster och nu är de på höger. men jag sov en natt för att se om de kunde bli ett  missfall, och sen kom dom varje timme och kollade mig, och var 3e timme tog dom blodtest för att se om de förändrats något. Så när jag vaknade kring 7 igen av att hon kommer in för att ta sista blodtestet. och inget har förändrat. Så jag åkte ner till ultraljudet igen för att de som de lutar åt de be kan bli missfall. Men så var inte fallet, det blev opration för de hade varken blivit bättre eller sämre. Så klockan 11.05 jag åkte in för opration ochtog bort fostret och allt ser väldigt bra ut nu, jag var trött och väldigt dåsig efter oprationen, så jag sov i ca 3 timmar efter och sen vaknade jag utan smärta, men självklart känns de att ja gjort en opration.  Så när jag börjar vakna upp så ser jag blommor, min älskling Göksel har åkte iväg under min opration och köpte blommor och dom luktar otroligt gott, och de värmer i hjärtat. Nu sitter jag här och skriver ner det till er, men inget har förstört att ja kan bli gravid på ett normalt sätt. Vi var i rätt tid annars kunde den ha gått sönder och kunde då ha gjort att ja förlorat en äggledar men så är inte fallet nu. Jag mår bra, och har haft nära vänner Emma Nyberg och Helena på besök. Och självklart stannar min stora kärlek med mig hela tiden. Utan honom hade jag inte klarat detta.
♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt är bra nu. sköt om dig gummsi. puss

2011-04-27 @ 18:14:13
Postat av: A-S

Lilla Jennsko <3 tänker på dig å saknar dig, å håller tummarna att du aldrig mer behöver besöka Ahu. puss

2011-04-27 @ 18:43:09
Postat av: Emma

Det var inge roligt att läsa! Hoppas att det är bättre och att det kommer gå bra hädanefter :)

2011-04-27 @ 20:19:27
URL: http://boodin.blogg.se/
Postat av: mimmi

Hoppas du kryar på dej och mår mycket bättre snart! Massa kramar!

2011-04-28 @ 01:25:20
Postat av: Elisabet

Men du Jennie, gud villken otur du har! Hoppas att du repar dig!! Gecmis olsun!! Pussar och kramar!

2011-04-28 @ 09:30:22
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Emelie - Gravid :)

Vilken otur du har, men är glad att operationen gick bra trots omständigheterna.



<3

2011-04-28 @ 21:57:49
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det låter riktigt jobbigt det där.. :( tur att du har en stöttande kille vid din sida :)

Krya på dig!

2011-04-28 @ 22:33:09
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0