sol och mys på stranden m. vänner!

Igår kom älskade Emma till marmaris, och jag träffade henne en snabbis igår på dagen och kvällen men vi bestämde att ta en dag på stranden, så jag bad en annan bra vän att komma ner med henne son också, så jag helena och emma satt på stranden och hade allmänt mysigt idag, efter det ville emma att ja skulle färga hennes utväxt så vi åkte hem till Helena för att göra det, och resultatet blev inte det bästa, men vi kanske ska göra om det imorgon igen. men dagen har varit helt underbar och svensk. så blev lite annorlundare, 





imorgon blir de träff med flickorna som bor i marmaris, vi ska träffas på o´yes i marinan, och de står på vädret att de ska bli kanon väder, så vi ska träffas imorgn 12.30 så de ska även blir annorlunda att få träffa andra som bor och lever med sin man/pojkvän i turkiet/marmaris. Och sen blir de nog att ta resten av dagen på stranden m. helena och emma!

Nu sitter jag med min älskade älskade pojkvän och ser en film meet dave på malibu beach,  men filmen är strax slut så vi ska vandra hem och sova snart!  har verkligen saknat honom idag, de var himla länge sen jag var utan honom en hel dag, så de ska bli skönt att så mysa ner sig i sängen med honom, och bara mysa!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Kul att följa din blogg speciellt när du är i Marmaris som är mitt favoritställe på denna jord. :)

2011-04-13 @ 14:16:41
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0