3D BIO MED ÄLSKLING!

Igår var jag och älsklingen och såg bio Sanctum , det var en otroligt bra film och med 3D gjorde det bara att filmen blev dubbelt så bra! Det blev faktiskt inpuls att vi for och såg den filmen, jag och göksel hade absolut inget att göra och jag frågade honom om dom har en sida på vilka filmer som visas på bio här i Kayseri, och då dom den fram och vi bestämde oss direkt att vi skulle se den, men de blev brottom för att de skulle börja om 1 timme och jag satt fortfarande i pyjamas så jag sminkade mig och tog på mig kläder och vi åkte dit, vi trodde först att de skulle vara omöjligt eftersom att de inte fanns någon parkering alls, och när vi väl kom in till bion så var de minst 30 pers före oss, men vi fick bra platser ! Det är en film jag absolut rekomenderar!
Handling:
Ett dykarteam ger sig av på en expedition till en avlägsen del av regnskogen i Papua Nya Guinea. Tanken är att man ska utforska undervattensgrottor, men en tropisk storm omkullkastar planerna och en översvämning blockerar den enda vägen ut. Medan vattennivån stiger och syrenivån sjunker, kämpar dykarna för att hitta en luftficka och den okända floden som kan leda till havet och räddningen.






Tyvärr, så vet ja inte om ja kommer kunna upptadera så mkt nu på ett tag eftersom att vårat internet håller på att ta slut för denna månad, men vi ska in och höra imorgon om det! Men ja ska försöka komma in och skriva lite iaf varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0