Beställt lite nytt :)

Hej alla glada! :)
Pratade med min älskade mamma idag, och ja frågade henne om ja kunde beställa nått nytt och sen om hon kan ta med det när hon kommer till Marmaris! och självklart kunde hon göra det, så jag beställde denna bikini och 2 par flipflops :) jag längtar verkligen så mkt till min älskade mor och affe kommer och hälsar på mig och göksel i Marmaris!
Igår ringde även min älskade far, det var rikitgt skönt att höra att allt är bra med honom, det var skönt att höra hans röst! Vi hade mkt att prata om, men eftersom att det är ganska dyrt att ringa till oss så blev tyvärr samtalet väldigt kort. Men jag saknar honom!
Inatt har varit en väldigt jobbig natt, vaknade flera ggr av att ja måste riktigt illa, och till slut 4e gången ja vaknat upp av illamåendet så väckte jag göksel, och då greps jag av panik för ja ville bara spy men de kom ingenting alls, slut av all panik och all försök av att spy så stoppar ja fingrarna i halsen och då äntligen kommer det, tyvärr lyckades vi väcka göksel mamma, men hon stog mer än gärna med mig och hjälpte mig så gott det gick, efter att ja fått ut allt de äckliga, så började jag äntligen må mkt mkt bättre, men natten har varit otroligt jobbig både för mig och göksel.. Men ja är så otroligt lyckat lottat att ja har en sådan underbar kille som ställer upp och gör allt för mig.
Nu har min älskade man åkt iväg för att fixa lite med bilen, jag valde att stanna hemma pga av den otroligt dåliga sömnen och mår fortfarande inte världens bästa!

Kommentarer
Postat av: Karin

Den bikinin har jag också. Den är hur snygg som helst! :)

Usch, hoppas du mår bättre.

Tycker du är jättetuff som bor med din turkafamilj! :)

Kram

2011-02-20 @ 12:58:48
URL: http://imittskafferi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0