dagarna jag inte skrivit här!

Jag vet att de blivit väldigt lite skrivet i bloggen, men de är för att när göksel och jag var inne i centrum så stötte vi på ett par och killens tjej kommer från sverige så vi har umgåts mkt med dom, för hon hade bara 2 dagar kvar i turkiet innan hon reste hem, imorse körde jag och göksel henne till flygplatsen.
Vi har gjort allt möjligt tillsammans med de andra paret.


rökt vattenpipa, mimmi gjort tatto, bjudigt dom på middag hemma hos oss, ätit frukost på en skola , varit på en fin restaurant på alla hjärtans dag, varit på kayseri park och fikat, druckigt öl , shoppat,  blivit stående med bilen länge , spelat gitarr och sjungit har mimmi och cem gjort .
Så tänkte lägga ut en massa bilder på oss tillsammans
Här fick ni lite bilder, hoppas de duger för nu!:) kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0