:)

Igår blev det absolut ingenting gjort jag låg enbart hemma och var skit trött och sen var vädret så olockande så de finns inte, slask, och sen ena sekunden snöade och andra sekunden regnade det! Så jag bestämde mig för att ta en dag hemma och se filmer och enbart vara med mig själv, bad göksel åka ut och fixa med bilen som han alltid gör.
Idag när vi vaknade bestämde jag och göksel att vi skulle åka in till sjukhuset för att kolla så allt såg bra ut i magen efter oprationgen i magen isommaras innan ja lämnade göksel i november, Vi sitter och väntar i ca 1 timme på att doktorn ska komma och sen betalade vi 70 lira för att få ett svar: allt ser perfekt ut jennie! Och självklart tog ju besöket mkt längre, fick sitta i den där himla stolen ja tror de flesta tjejer hatar. men både jag och göksel blev lättade när allt var normalt.
har precis hyrt en film som ja tänker lägga mig ner i sängen för att kika på, och har ja köpt in nötter och cola!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0