hejoåååååh!

Idag när vi vaknade skulle jag springa ner på internet cafe, men precis när vi lämnade lägenheten fick göksel ett samtal om att han måste göra en tatto i centrum, så vi åker genast dit! När vi var klara med den så åkte vi till verkstaden för att höra vad selim gjorde, och självklart när vi är där så slutar bilen att funka och våran dag blir helt inställd! Så idag har vi inte gjort alls mkt.
Glömde berätta att på min födelse dag fick ja att sms av min mamma att hon och alf kommer och besöker oss för 1 vecka i marmaris 23 mars! jag älskar dig mamma! Du är bäst!
Tyvärr hinner ja inte skriva mer, men kommer imorgon med roligare saker! KRAAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0