kom hit!!

Idag när vi vaknade så lyser solen in på oss, så vi bestämde oss för att gå ut och sätta oss i solen, och där har vi suttit till nu! Riktigt skönt med lite annat väder en snö och regn. Och nu när solen försvunnit så tänkte ja skriva några rader! :)


Igår ringde min pappa, eller snarare per ringde åt pappa, fick höra lite roliga historier om när ja var liten. Te.x att ja sket ner mig i hans bil vid 2 års åldern, men som sagt som tur var, så var jag bara 2 år när detta hände, men roligt att han just minns den händelsen! Men alltid lika kul att höra sådant.

Just nu sitter jag och pratar med angelica karlsson, och försöker få ner dom till marmaris tillsommarn på 1 veckas semster, de skulle vara skit kul om hon och sanna kom ner i en vecka! Och sen nu när dom flyger från skellefteå så blir ju allt mkt mkt billigare, slipper flyga från stockholm, de är ju det som gör att resan blir så otroligt dyr. men ja ska hålla koll på billiga resor ner för dom i en vecka! Och ja håller mina tummar och tår att dom verkligen kommer ner, för ja saknar verkligen att umgås med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0