Min dag!

Igår morse vaknade jag av att göksel kom med frukost på sängen och en present med form av ett hjärta. I den var det en parfym och deo som luktade otroligt gott. jag var helt förälskad av lukten så ja ha bestämt mig för att köpa en till likadan parfym. Efter vi ätit frukost så gjorde vi oss i ordning och göksel åkte iväg för att fixa något, så när ja var klar med allt fixande med mig själv, så kommer göksel och hämtar upp mig, och vi far på ett fik och äter lunch. och han köper en tårta. och efter vi ätit maten klart hämtar vi upp hans kompis selim och åker till ett ställe, som är väldigt gammalt men väldigt fint, Och där äter vi tårtan och surrar lite, efter en stund kommer 2 andra kompisar till stället där vi var, efter dom ätit av den goda tårtan så åker vi till selims verkstad och vi alla sätter oss i en och samma bil för att dricka lite alkohol och enbart kör runt på olika fina ställen. Efter 2 timmar körning så blir selim och dom andra 2 killarna ganska fulla och hon kommer på iden att dom ska dansa lite turkisk dans och vi kör till en äng och där dansar dom, efter en stund får selim syn på polisen som står och kollar på oss, så vi alla hoppar in i bilen och kör iväg. och vi hamnar på ett annat ställe där dom fortsätter dansandet, denna kväll har varit så otroligt roligt, och har skrattat så mkt  så att ja nästan fått magrutor.
Efter dansen var klar och vi alla började frysa så mkt, så beger vi oss alla hem och när ja och göksel kommer hem väntar hela hans familj på oss, och jag får öppna presenter. 1 tröjja från hans mamma som var riktigt fin faktiskt, och en tröjja från hans bror orbay som också var riktigt fin, och från göksels syster seval fick jag en pyjamas som jag verkligen behövde eftersom att de är så himla kallt om kvällarna när vi sover så ja sover oftast i kläder. och även där åt vi lite tårta. Min dag blev bland dom bästa! Tack alla ni gjorde min dag otrolig!
och kvällen slutade med en puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0