väldigt utom fantasi när de gäller rubriker

har tyvärr inte skrivit något till er, eftersom att vårat internet inte alls funkar!
Men nu tog  ja tillfället i akt och skriver några rader till er allihopa!
Dagarna de varit noll skrivning i bloggen, har jag och göksel gjort ingenting, eftersom att bilen inte alls funkat och sen har jag fått en alrgisk reaktion för något jag och göksel inte har någon aning om vad, men ja får otroligt torra ögon, eller jaa under ögonen och de svider och blir alldelsens rött. men de har börjat bli lite bättre nu faktiskt.
Nu sitter jag hos göksel kusin som ringde oss tidigare idag och vela ha en tatuering, så nu sitter vi här och gör tatueringen och jag skriver några rader till er, för vi åkte hit körde vi göksel mamma till hennes syster så hon ska spendera natten där, imorse kom hon hem när hon varit borta i nästan 4 dagar redan. Hon åkte till small town som vi kallar det, där alla hennes syskon och bröder bor.
Nu har äntligen min mamma och alf bokat resan till oss, de blir 2a juni och inte längre 23 maj. Och vi längtar så tills dom kommer, de ska blir så kul att dom äntligen ska få träffa MIN STORA KÄRLEK!



Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

2011-03-01 @ 00:10:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0