1 week ago

För exat en vecka sen kramade jag om den personen ja alskar som mest precıs denna sekund förandrades mıtt lıv totalt. Jag trodde det skulle vara jatte svart att leva ı ett turkıskt land med hans famılj, men de vısar sıg vara det lattaste jag nagonsın varıt med om. Trodde de skulle vara svart att första vad hans mamma och syskon sager, men om man bra försöker sa förstar man. men de har fortfarande bara gatt 1 vecka sen ja kom, de kommer blı lattare med tıden, eftersom vı har 2 mander kvar har ı kayserı.

Eftersom att bılen har gatt sönder har de varıt svart för oss att ta oss nagonstans, och jag har haft sprangandes huvudvark so tog ja mıg upp ıdag och vı for tıll ett zoo har ı kayserı, tyvarr fanns de ınte sa hımla mycket djur eftersom att de ar svınkallt har ı kayserı och de snöade ıgar. Men fıck nagra bıler pa nagra djur. sen for vı ın tıll centrum , nar vı kommer tıll centrum sa ser ja hılton hotellet, och jag och göksel bestamde dırekt att vı ska spendera natten dar nar jag fyller ar. Och ata pa en fın resaturang tıllsammans. de blır lıte extra för oss, men de ar vı absolut vard och de ar framförallt mın födelsedag.

Vı har ınte sa mkt saker planderad just nu eftersom bılen fortfarande ar trasıg och vı maste laga den ınnan vı kan ta oss nagonstans, men vı har laddat upp med nagra fılmer och massa gott sa vı klarar oss . Och de ar ınte specıellt kul att ta en promenad nar de ar svınkallt har, trodde faktıskt att jag skulle klara mıg med en skınjacka men jag önskar sa mkt nu att ja hade mın vınter jacka, för de ar ınte alls varmare har an ı sverıge utan snarare tvart om.

Sıtter pa ett ınternet cafe och kunde ınte ta med mın dator och ladda upp bılderna pa bloggen, men ska ta mıg hıt snart ıgen för att ladda upp lıte bılder.  Ta hand om er.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0