Äntligen internet !

Har varit lite små arg på Göksel för att ja inte kunnat upptadera så mycket som jag velat göra, så imorse åkte han iväg och skulle göra några ärenden, men de visade sig att han for till vodafone för att fixa mobilt bredband åt mig, innan ja hann fatta att han fixat internet åt mig, så sitter han på facebook och säger, "look what i did fix for you today"  gissa om att ja blev glad, internet hemma lika med mer bloggande. Vilket gör mig till en gladare jennie och en mindre irriterad pojkvän. Så nu är allt frid och fröjd i Turkiet! :)

Och igår var jag lite ledsen när vi kom hem, för ibland känner jag mig så ensam och inte har någon att prata med, det är inte de att ja vill prata med någon i telefon vilket göksel förslog, utan att göra sig iordning för att träffa flickorna och gå på stan och shoppa eller bara vara otroligt töntig och spela tvspel eller bara ha en myskväll och kolla serier eller barn filmer och äta gott, eller ta en fika på stan. men de här visste jag att de skulle kännas såhär ibland, och dom stunderna finns göksel verkligen där för mig, samtidigt när han är min pojkvän så försöker han vara min bästa vän, och göra dom sakerna jag skulle ja gjort med flickorna. Han ser direkt när jag behöver en vän och inte min pojkvän. Han är bara för bra!


Just nu har Göksel åkt iväg för att hämta sin tatuerings maskin för ikväll ska de göras mkt pengar, han kompisar har tipsat om honom, så han fick ett samtal tidigare idag att han ska göra några tatueringar, vilket jag inte vill följa med på, men han ska nog komma hem snart så vi kan göra middag och sen ska han och göra tatueringarna. medans han gör det har jag datorn för mig själv för att skriva kanske några extra rader i bloggen eller varför inte se någon film :) Det var allt för nu, så ses vi !:)


Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Har du flyttat till Turkiet? Vart i såna fall? Finns det ingen mer svensk tjej som bor där som du kanske kan umgås med? Kul att läsa din blogg förresten.

2011-01-25 @ 16:45:29
URL: http://emeliitaah.blogg.se/
Postat av: Lovenia

så fin bild på er :) måste ju åka och träffa er någon gång !:) längesen vi sågs puss

2011-01-25 @ 22:04:40
URL: http://lovenia.blogg.se/
Postat av: maddis

vad gullig du är :)

2011-01-27 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0