Fullt hus!

Idag har göksels mamma haft främmande för alla hennes grannar samtidigt,igår började hon laga en massa mat för att alla skulle få något att äta, det har varit en lång dag, först igår kunde varken jag eller göksel sova, vi somnade kanske kring 3 inatt, och göksels mamma väcker oss kring 10 för att vi ska gå upp och göra oss iordning för allt främmande, men den lilla jäveln smiter iväg och han säger jag måste fixa med bilen, ja bullshit. här sitter jag med alla 15 andra turkiska damer och alla små barn, trodde mina öron och jag skulle sprängas, har ingen som kan hjälpa mig att översätta allt dom säger, barnen vill prata alla vill prata, men förstår inte hälften av vad dom säger. men de har varit väldigt trevligt och framför allt väldigt lärorik.
Nu ska jag faktiskt kolla lite film och sen vila, innan älsklingen kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: A-S

Haha, trevlig dag du verkar ha haft :) Duktig du är som ids sitta där å lyssna på deras babbel :) puss!

2011-01-31 @ 17:36:25
URL: http://annastina.blogg.se/
Postat av: CL

När kommer du hem?

2011-02-01 @ 18:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0