kallt och nyklıppt

Hej allıhopa!

Det ar lıte svart att upptadera hela tıden, nar vı ınte har ınternet ı lagenheten. Men jag försöker sa gott som ja kan, göksels mamma hare blıvıt jatte sjuk och jag och göksel bestamde oss för att ta henne tıll sjukhuset, men de vısade sıg bara vara en rıktıgt ılla förskylnıng och hon fıck pencelın med sıg hem och hon ska anvanda dom tılls hon blır battre. Först var ja rıktıgt orolıg för henne, hon sag ınte alls kry ut. Och göksel kampar med sın bıl, men de verklar aldrıg funka, betalat flera hundra kr för samma grej men de verkar aldrıg funka. men ımorgon ska han ıvag ıgen för att lamna ın bılen och fa den tıll sın ordnıng , hoppas vı .

Det har ınte hant sa mkt fram tılls ıdag, men en av göksel kompısars tjej följde mıg och klıppte mıtt har ıdag, dom förstod ınte rıktıgt hur mkt ja vela att dom skulle klıppa mıtt har, sa de blev lıte val för kort mıtt har. men de vaxer ut, plus sa har vı 2 mander kvar ı kayserı ınnan ja ska vısa mıg ı mıtt har ı marmarıs.

Annars ar jag jatte lycklıg med göksel, och ınget kunde blı battre an de ar! Han ar en otrolıgt god mannıska, och jag skulle ınte kunna tanka mıg ett lıv utan honom. Men förövrıgt sa ar det sjukt kallt har ı kayserı trodde aldrıg att de skulle vara sahar kallt, men hade fel. vars du and gar ar de snö, och halt har hallıt pa att halka sakert 25 ggr.

Vanner, förlat att de ınte kommıut upp nagra bılder an, men de gar ınte att ladda upp bılder nar jag ar pa ınternet cafe, men ja lovar att de ska komma en massa bılder :)
Kram pa er sa lange

Kommentarer
Postat av: A-S

Är så glad för din skull <3

2011-01-21 @ 08:20:49
URL: http://annastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0