kayseri park

Jag sa ju till er att jag skulle på en shoppingrunda på stan i kayseri, tyvärr fick jag mig ingenting hem. Jag hittade ett bar skit snygga skinhandskar i butiken som göksels syster jobbar i, och hittade en i small men när jag testar dom så ser göksel att dom är trasiga i kanten av tummen, och sen letade vi förfullt för att hitta ett till par i small men tyvärr så hade dom inte det, thats just my luck! Tog med mig kamran dit, men tyvärr så var de väldigt lite battrei i den så fick bara några bilder. Och både jag ocks göksel har längtat till att få äta på burger king och äntligen idag så åt vi där! Sen eftervi ätit så gick vi runt lite iväntan på våran skjuts skulle komma och hämta upps oss, och då smög vi in på ett cafe och jag tog självklart en milkshake som var otroligt god.
Nu ska jag och göksel göra oss lite kvällsfika och sen ska vi sova, återkommer imorgon!
Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0