Svar på kommentar!

Emelie om äntligen internet:
Har du flyttat till Turkiet? Vart i såna fall? Finns det ingen mer svensk tjej som bor där som du kanske kan umgås med? Kul att läsa din blogg förresten.


Svar: Ja, jag har flyttat till Göksel min kille i turkiet, och vi bor i Kayseri med hans familj tills säsongen kommer igång i marmaris, och vi åker i mitten av mars till marmaris för då måste jag över till rhodes för att förnya mitt visum. Och nej eftersom vi är i hans hemstad så finns de inte så många utlänska tjejer eller vänner här i kayseri, men när jag kommer till marmaris träffar jag alla tjej vänner som jag lärt känns i marmaris och som också bor i Turkiet.  Kul att höra att du tycker det är kul att läsa min blogg. Har precis kommit igång med den ordentligt och så! Hoppas du fortsätter läsa min blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0