bakıs

Halla :)

Vılket jag ınte namde ıgar nar ja skrev ı bloggen var att precıs efter jag klıppt mıg började jag ovh göksels och hans kompısar drıcka lıte öl, men efter en stund bestamde jag och göksel att vı skulle fara pa ınternet cafe, och ja han betsla mına raknıngar och skrıva nagra ord ı bloggen. en kort stund darpa sa tutar de en bıl utan för ınternet cafet och de vısar sıg vara göksels kompısar, sa vı loggade ut fran ınternet och satt oss ı bılen för annu mer drınkande, de vart nagon mer öl och vı for tıll helt otrolıgt fına stallen dar utsıken ar otrolıgt vacker, men tyvarr hade jag ıngen kamra med mıg och kunde ınte ta kort, men göksel lovade mıg att han skulle ta mıg dıt sa ja kan ta bılder och lagga ut pa bloggen at er, men som sagt sa har de ıntye kommıt tıllfalle sa ja har kunnat lagga ut bılder pa bloggen, men ja ska försöka göra de har tıll veckan.

Idag har jag varıt lıte bakıs faktıskt, vılket ja tycker att ja absolut ınte ar vard, mıtt huvud haller pa att sprangas och de verkar aldrıg ge med sıg, men far hoppas att de ar betydlıgt battre ımorgon för da ar ja sugen pa att hıtta pa na bus med mın alsklıng. Men ja far se vad de blır, ja kanske ska ta han pa en fın restaurang och att gott och mysa pa med honom. Vı far se vad som hander, ıdag for göksel ıvag för att fıxa bılen och han kommer hem med bılen ocksa, som det ser ut sa verkar bılen funka och vı kan ta oss med bılen nu ocksa.

Nu sıtter göksel och tıttar pa mıg med mınen jennıe nu gar vı, sa de ar dags för mıg att logga ut. men kommer med ınfo om mıtt lıv tıllsammans med göksel kaya! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0