Bilder

Får antligen sitta på min egen laptop och lägga ut lite bilder åt er, men internet är så himla slött att de nästan inte går att ladda upp några bilder, men här kommer några iaf :)















  



Dom här 2 dagarna jag inte varit på internet, är för att de har inte funnits tid för det, göksels mamma är fortfarande jätte sjuk, och de har börjat smittat av dig på mig, så har blivit extremt förskyld och inatt vaknade jag av att göksel klädde på sig kläderna för att ta hans mamma till sjukhuset, så jag gick upp mitt inatten och satt mig i soffan och lyssnade hur de blev om dom skulle fara upp till sjukhuset, men de blev så att vi stannade hemma och vi gick och la oss igen, men ja kunde inte somna om så jag slog på en film på datorn, och till slut somnade jag. och vaknar igen klockan 12. Och göksels mamma är fortfarande riktigt dålig, så da åker vi in till sukhuset med henne, och de visar sig att hon måste ta ännu en kur med tableter, och doktorn skriver ut tabletter åt mig också. Och de känns som att de kommer bli mycket bättre av dom!

Igår for vi till "wedding place" och de var precis som ja hade föreställt mig att de skulle vara, skit fint och hur vackert som helst, men dom har tyvärr inga bröllop där på vintern, eftersom att stället är utomhus, men ja kan bara tänka mig hur fint de ska vara där när de är sommar, har lite bilder nu på de men de är inte lika fint nu som de är på sommarn, fick därimot se några bilder på hur de kan se ut på sommarn, och jag säger bara WOW!








Kommentarer
Postat av: A-S

Åh va kul me bilder :) Turkcell är väl snäll me dig va? Annars får han me mig å göra ;) puss gumman!

2011-01-24 @ 19:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0