hilton hotellet

9 dagar kvar till min födelsedag och jag hoppas så ofattbart mkt att jag är frisk och att vi kommer at spendera en mysig natt på hiltonhotellet , romantisk kväll med gott att äta och något gott att dricka, men som sagt vet vi inte om de kommer att gå, för man måste vara gift för att få bo i samma hotellrum, och man måste ha bevis på att man är gift också, men göksel ska kolla upp de mer innan de dagen är kommen! lite konstigt att de är så, för de är absolut inte så hemma i sverige! Vissa saker i turkiet förstår jag mig inte på, te.x att man inte får bo i samma hotellrum på ett lite dyrare hotell och känt hotell. Men vi får se hur de blir med den saken! Detta är bilden på hilton hotellet.
Nu har göksel åkt iväg, för att spendera lite tid med vänner. Det känns som att de blir för mkt just nu, vi går lixom varandra på nerverna! INte för att vi bråkar eller något, men de känns som att vi behöver tid ifrån varandra i jämna mellan rum, men de känns bara skönt ibland !=) Men han blir nog inte borta länge alls, ! Idag har vi inget alls planerat, men ja är sugen på att ta mig ut från lägenheten, och bara kolla runt. men då imorse när vi vaknade så snöade det. men de börjar avta nu lite.  Ska kika lite på film nu, vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0