shopping

Igår blev de inte alls mkt gjort, vi kollar lite film och äter gott efter en stund får göksel ett samtal om att hans kompis varit med om en bilolycka, så han åker iväg till sjukhuset och ser hur de är med honom, han kommer hem någon timma efter det, och allt verkar vara okej! Och de kändes skönt både för mig och göksel, men mest för göksel såklart. Klockan var nästan 11 när han kom hem, så vi tog oss lite kvällsfika och sen slog på en film och sen somnade vi.
Vaknade upp imorse och inser att göksel var borta, och bara någon minut senare kommer han in med frukost på sängen, snacka om att ja har världens bästa pojkvän som ger mig frukost på sängen, och senare idag ska vi iväg på shoppingrunda i ett shoppingcenter vars hans syster seval jobbar . En tjejdag skadar aldrig, och sen ska jag tjata på göksel att vi ska gå på bio vilket vi redan gjort 2 ggr, men de är alltid lite roligare att göra det 3 ggr.
Nu ska jag hoppa i duschen för snart kommer älsklingen hem och då ska vi iväg på min shoppingrunda =)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0