Marknad

Vi köpte jordgubbar igår för att göra milkshake idag, och de gjorde vi också och tro mig den var helt gudomlig!
efter frukosten och milkshaken så åkte vi iväg för att gå på marknaden dom har varje fredag, de var dock ute och idag är bland dom kallaste dagarna, men vi åkte dit för en snabbkoll iaf, och självklart fann jag en superfin ring för endast 1 lira alltså 6 kr i svenska pengar! Och sen köpte jag en tröjja bara för att de är så himla kallt och är den bara enkelt svart tröjja och väldigt bekväm, sen köpte vi även tekoppar och Göksels mor eftersom att dom var så sjukt billiga. Hittade egentligen tusen med ringar som var otroligt snygga, men jag bestämde mig för att enbart ta med mig en hem. sen är de ju marknad varje fredag och har då tänkt köpa med mig ett gäng med ringar.
Sen efter marknaden så tog göksel mig upp på berget för att få lite bilder, som ja kommer att lägga ut nu åt er.
Sen när vi kom hem skickade jag iväg älsklinge för att raka sig, för nu börjar det verkligen se långt och äckligt nut, ursäka uttalet. men vill ju att de ska vara fint på min älskling. Så då passade jag på att skriva lite i bloggen åt er.

Sen tänkte jag till er läsare, vill ni att ja ska skriva om något speciellt? så skriv gärna en kommentar så ska jag skriva om det.















Kommentarer
Postat av: josefine

det är samma ringar som dom har på min favvoaffär vid baarstreet. den lilla afrikaaffären. Fast där kostar dom nog 8-10 lira. så handla på dig :)



kram!

2011-01-28 @ 17:22:36
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0