utsikten på kvällen över kayseri

Igår kväll ringer göksel kompis och vill att vi ska följa med ut en sväng, göksel och jag köper några öl och sen åker vi upp mot bergen för att ja ska få någon bild på utsiken när de är mörk, men de var jätte svårt att få någon bra bild, men göksel lyckades få en någonlunda bra bild på utsiken.  Efter vi tagit bilen åker vi in mot stan för brist på annat, de är så otroligt fint här när mörkret faller. Sen bestämmer jag och göksel att vi ska ta och åka hem, klockan var inte alls sent, men vi åker hem och gör nattfika och sen lägger vi oss.
Idag när vi vaknar som ni ser på tidigar inlägg så snöar de ganska mkt, så vi ställer in planerna för att göra något idag, de går inte alls att göra något, de är så slaskigt och tråkigt väder, så vi bestämmer oss för att ta en hemma dag/kväll. Så vi tar tag i vårat rum, och städar lite, när de väl är färdigt så tar jag mig en dusch och sätter mig i soffan för att fixa mina naglar som blev helt förstörda av att städa. Nu ligger göksel brevid mig och sover en stund, visste inte att de var så jobbigt för honom att städa. nåja han är så söt när han ligger och sover. Och hans mamma springer runt i lägenheten och städar, och snart ska hon göra upp en brasa så de blir mys för oss alla.
Hade tänk ta ett nytt kort på snön som bara faller ner, men har tänky vänta lite så ni får se att de faktiskt blir mkt snö i turkiet även fast de är ett turistort och normalt ett varmt land.
Återkommer senare med en bild.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0