20 mars !

20 mars bär de av till marmaris för min och göksel del, för att påbörja säsongen i marmaris, den har ju inte direkt börjat då när vi kommer, men vi måste åk redan då för att ja måste förnya mitt visum. Och till rhodes kommer jag att åka med Emma nyberg och michelle från danmark, alltid mkt roligare att ha sällskap med sig när de har en hel dag över till rhodes. Jag har börjat små packa ihop alla små saker som ska med till marmaris, har även gått igenom göksel sommar kläder som han ska ha med sig till marmaris, har även börjat tvätta upp en hel del kläder för att slippa göra de när man kommer ner till marmaris. Och sen har ja även skrivit en liten shopping lista som ska köpas med när vi åker ner till marmaris,


1. shampoo + balsam + tvål (betydligt mkt billigare här, en stor shampoo + balsam 3 lira.)
2. locktong ? (17 lira)
3. Sänglakan
4. Köpa nya handdukar (5 lira)
5. Ipod laddare (Våran har gått sönder, puls så kostar den 15 lira)
6. vax (3 lira)
7. Och lite smått och gott för resan
8. en parfym till mig och göksel

Sen vill jag även ta med min fisk som jag köpte i Kayseri, men jag vet inte om den kommer att överleva 12 timmars bussresa, men annars får den stanna här med göksels mamma, eller den ska stanna här. Jag vill ju lixom inte ta död på fisken min bara för att ja ska vara tjurig och ha med den till marmaris, de går ju alltid att köpa mer fiskar när man kommer fram, (vilket göksel har lovat mig att köpa).
p.s Mamma du är det absolut bästa som har hänt mig, jag saknar och älskar dig så!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Graviditet nummer 1 <3

Frågestund i bloggen, fråga vad du vill. :)

2011-03-09 @ 19:48:23
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0