att älska dig är det lättaste jag någonsin gjort Göksel Kaya!

Jag har varit här i 2 underbara månader, tiden har gått så fort här.
Det känns som att tiden har gått fortare här i kayseri än va de gjorde i marmaris.
Tror att de har med att göra att de känns verkligen som att ja vill vara med göksel,
Och ja trivs med honom och jag verkligen älskar honom av hela mitt hjärta.
Vi har haft underbara tider, samt väldigt dåliga tider med bråk och tjaffs.
Men allt roligt vi gjort överstiger de tråkiga vi haft.
Och även den korta tiden som 2 månader har jag lärt mig väldigt mkt om turkiets kultur,
och hur dom lever i de riktiga turkiska livet och inte bara i turistorterna.
För där har man ju sett det ena med det andra. Och att bo med en turkisk familj,
är bland det bästa jag någonsin gjort, hon vet att ja inte kan mycket turkiska ändå
försöker hon prata med mig så gott som dett går, och hon vet att ja inte lever som dom gör i Turkiet
så hon försöker anpassa sig efter mig även där så gott som det går. Även fast dom lever lite fattigare
än va vi gör, så finns det otroligt mkt kärlek i huset till hela familgen.Och jag har verkligen blivit
så accepterad här, och dom bryr sig om mig. Det värmer otroligt mkt i mitt hjärta.
Att vakna upp brevid göksel varje morgon, gör mig till den lyckligaste människa på denna planet,
att få sommna på göksel arm varje kväll, gör så att ja får en bra sömn. Tanken att leva utom honom
gör mig galen och helt förstörd, ett liv utan göksel är inget liv alls. Helt klart har han gjort
mitt liv värt att leva, utan tvekan.. Utan tvekan är han det bästa som någonsin hänt mig.
När jag är ledsen och behöver en vän, så är han min bästa vän och inte längre min pojkvän.
Han gör allt för att ja ska må bra, tvister i ett förhållande är en självklarhet, vi lever helt olika
världar, men vi har gjort det till våran värld. Vi har delat allt lika, han accepterar hur jag lever
så som ja har accepterat hur han lever. Absolut kommer det vara ett hårt åt när han åker in i armen
men den tiden är värd att vänta, för sen kommer jag aldrig behöva leva utan han en enda sekund.
Göksel fångade mitt hjärta vid vårat första ögonkast, och sen den dagen har jag varit bland
dom lyckligaste på denna gjort. Att älska dig göksel är det lättaste jag någonsin gjort!
Jag har varit här i 2 underbara månader, tiden har gått så fort här.
Det känns som att tiden har gått fortare här i kayseri än va de gjorde i marmaris.
Tror att de har med att göra att de känns verkligen som att ja vill vara med göksel,
Och ja trivs med honom och jag verkligen älskar honom av hela mitt hjärta.
Vi har haft underbara tider, samt väldigt dåliga tider med bråk och tjaffs.
Men allt roligt vi gjort överstiger de tråkiga vi haft.
Och även den korta tiden som 2 månader har jag lärt mig väldigt mkt om turkiets kultur,
och hur dom lever i de riktiga turkiska livet och inte bara i turistorterna.
För där har man ju sett det ena med det andra. Och att bo med en turkisk familj,
är bland det bästa jag någonsin gjort, hon vet att ja inte kan mycket turkiska ändå
försöker hon prata med mig så gott som dett går, och hon vet att ja inte lever som dom gör i Turkiet
så hon försöker anpassa sig efter mig även där så gott som det går. Även fast dom lever lite fattigare
än va vi gör, så finns det otroligt mkt kärlek i huset till hela familgen.Och jag har verkligen blivit
så accepterad här, och dom bryr sig om mig. Det värmer otroligt mkt i mitt hjärta.
Att vakna upp brevid göksel varje morgon, gör mig till den lyckligaste människa på denna planet,
att få sommna på göksel arm varje kväll, gör så att ja får en bra sömn. Tanken att leva utom honom
gör mig galen och helt förstörd, ett liv utan göksel är inget liv alls. Helt klart har han gjort
mitt liv värt att leva, utan tvekan.. Utan tvekan är han det bästa som någonsin hänt mig.
När jag är ledsen och behöver en vän, så är han min bästa vän och inte längre min pojkvän.
Han gör allt för att ja ska må bra, tvister i ett förhållande är en självklarhet, vi lever helt olika
världar, men vi har gjort det till våran värld. Vi har delat allt lika, han accepterar hur jag lever
så som ja har accepterat hur han lever. Absolut kommer det vara ett hårt åt när han åker in i armen
men den tiden är värd att vänta, för sen kommer jag aldrig behöva leva utan han en enda sekund.
Göksel fångade mitt hjärta vid vårat första ögonkast, och sen den dagen har jag varit bland
dom lyckligaste på denna gjort. Att älska dig göksel är det lättaste jag någonsin gjort!
Kärlek som ej går att beskriva i ord

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack Jennie! Nu blev jag glad :)

snart är det sommar!!! wiiihooo!

kram!

2011-03-08 @ 15:24:08
URL: http://elisabetwallgren.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att det känns så bra :)

2011-03-08 @ 22:18:43
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0