even if i make misstakes, i will never break your heart!

Sitter här på balkongen i bara tshirt och shorts, och nästan svettas av denna kokhetta dag!
Göksel gör ärenden i centum och jag tar tillfället i akt och sätter mig på balkongen, medans ja skriver till er. så kommer göksels mamma med kall dryck och smått och gott. Kan dagen börja bättre?
Nu känns de verkligen att sommaren är på väg, och jag älskar det!

Jag minns när jag satt på flyget ner till älskade göksel, så började en låt spelas (from this moment).
Och allt i den låten stämmde så himla bra, och nu när ja satt mit på balkongen så satt ja på ipoden och självklart var det denna låt som spelades.
I give my hand to you with all my heart
Cant wait to live my life with you, cant wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0