Hata polisen!

Idag vaknade ja av att solen lyste i mina ögon, så jag väcket min älskling och sa att de är dags att kliva upp för de är en sådan fin dag idag, så han gjorde det! Så vi åkte och plockade upp selim hans kompis, och vi åkte upp till bergen för att sitta att njuta av den underbara solen och den vind stilla dagen. Vi hinner bara sitta några minuter så kommer självklart polisen och ska störa, och bara för att ja inte hade mitt pass med mig så fick jag följa med polisen till polisstationen och där fick ja sitta väldigt länge eftersom att ingen kunde engelska och dom försökte med allt.
Till slut fick dom tag i en som kunde prata engelska genom telefon, dom frågade alla konstiga frågor! Och sen kollade dom mitt pass miljoner ggr, 3 timmar fick ja sitta på polisstationen, och självklart när vi är klara där, så var solen borta! Så ett tips till er alla, om ni ska till ett icke turist ställe ta alltid med pass vars ni än går, för du och killen förlorar väldigt mkt tid tillsammans!

Min älskling ligger och sover brevid mig just nu, älskar så att bara sitta och kolla på honom, han är den mest underbaraste person jag någonsin träffat. Jag är så himla lycklig att ja valde att flytta till honom, han har gjort mig till världens lyckligaste människa på denna jord.  att älska dig är de lättaste jag någonsin gjort!











Kommentarer
Postat av: josefine

höll på att hända mig med, men klarade mig undan som tur var :)

2011-03-05 @ 17:51:24
URL: http://morotenochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0