nothing to do

Idag vaknade jag av att ja fick ett sms av michelle, om att hon vela att ja skulle komma! Så jag vaknade bara till och tog mig en promenad till henne, vädret är urselt här nu dom senaste 2 dagarna, så vi satt på en super bra film the last 3 days. En helt klart sevärdig film. rekomenderar den verkligen. Annars har vi inte gjort så mycket, eftersom att jag och älskligen sov på tog för länge idag!  Just nu sitter jag hos göksels kompis, och tänkte slå på någon serie.

Har hittat en ur söt hund som ja vill köpa, men 450 lira är ganska dyrt. Inte för att de är mycket de är bara 1600 kr. Men när säsongen börjar så blir de en hund för våran del

Kommentarer
Postat av: Unknown ;)

1. Vad ska hunden heta?

2. När åker du tillbaka till Sverige?

3. När är Bröllopet ;) ?

4. Kan du inte lägga upp mer bilder på dig då du lever livet och njuter i Turkiet?

2011-04-03 @ 20:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0