saknad

Dagarna går och mer och mer saknar ja min älskade vän Angelica Karlsson .
Vi som alltid gjorde impuls saker, hittade på saker som ingen annan någon sin skulle tänka sig att göra,
Vi kunde ha en hemma kväll med enbart chips och dipp, och de var inget mer med det!
Varje dag var alltid en ny utmaning med angelica. Te.x vi såg avatar på bio i skellefteå, men inte nog med det vi ville se den igen fast i 3D, så vi satte oss i bilen och körde till piteå för att se den, även fast vi började jobba tidigt morgonen efter. Det är en vän jag alltid har i mina tankar och i mitt hjärta. Utan henne vet ja inte vad ja skulle tagit mig till. Jag saknar min tjej. jag skulle faktiskt kunna göra vad som helst för att få vara med henne just nu!

För någon dag sedan så fick göksel nog när de gäller hans bil, så han lämnade in den på en verkstad i Centrum och nu funkar den äntligen, förutom några små fel som är väldigt lätt att fixa!
Idag när vi vaknade så lyste solen, så vi gick ut en sväng, men så klart när vi kommer ut och gått en bit så försvinner solen, de är våran dagliga tur! Tyvärr finns de inga planer på vad vi ska göra!
Men bara om någonn vecka så beger vi oss till marmaris, för att börja säsongen där. och även för att ja ska över till rhodes för att förnya mitt visum. De vara allt för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0