underbart samtal me göksels mamma!

Göksel åkte iväg för att jobba eller snarare göra en tatuering, så jag stannade hemma för att göra lite tjejsaker, som te.x noppa ögonbrynen,hårinpackning m.m. Hinner inte med än att noppa ögonbrynen så börjar jag och göksels mamma att prata om hur våran förlovningsfest ska vara, för hans mamma vill så himla gärna att vi ska förlova hoss i kayseri med henne och inte med vänner i marmaris. Och sen började vi prata om att vi lämnar kayseri om ca 2 veckor, och jag ser i hennes ögon hur tårar börjar komma, tillslut säger hon "jag vill inte att du ska åka, jag kommer sakna dig så himla mycket", när hon sa de fick ja en tår i ögat, och även jag började gråta, så här sitter jag och göksels mamma och gråter. Men jag berättade att innan jag åker till sverige så kommer jag och göksel tillbaka till kayseri, och ja väntar i kayseri tills göksel åker in i armen, men då blev hon ledsen igen och säger, då kommer jag ju måsta säga hejdå 2 ggr och de kommer att såra mig så mkt. förlora 2 underbara människor.
Jag älskar verkligen göksels mamma! jag har tänkt ta ett kort på henne så ni ska få se henne. men de har bara inte blivit av ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0