Nytt för stranden och sen även kvällen!

Nu har jag äntligen shoppat strandväska, handduk och solfaktor! Det enda som fattas är att ja ska genomgå den otroligt onda vaxningen imorgon, och sen göra turkisk bad sen är jag helt färdig för stranden och som jag längtar! :)
och mamma kommer precis i tid för det om 16 dagar kommer min älskade mamma ner!
Sen har jag även köpt en jätte fin klänning, det ser ut som att det är en längre klänning men den är kortare, den räcker till knäna om inte just lite kortare än det! Kommer på mig själv nu när sitter här att ja har ju inte tagit kort på dom nya skorna jag köpte också. Men de får komma vid ett senare tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0