Sorry, blame it on me!

Förlåt för väldigt dåligt uppdatering på sistonde, men de har varit väldigt mycket att göra för oss bara! Haft mycket kunder i shoppen, och sen har de helt enkelt inte funnits tid för att uppdatera bloggen! Men jag lovar er att ja kommer bli mycket bättre på det! :(

Jag och älsklingen insåg bara för någon dag sedan att min familj kommer ner, eller rättare sagt Mamma och Alf kommer ner för 1 vecka och hälsar på oss, Och jag längar så otroligt mycket eftersom, och våran vecka tillsammans kommer bli helt underbar, trodde inte alls att de skulle vara så otroligt hård att vara ifrån min familj så länge, och nu när ja inte heller vet hur länge jag blir borta, annars att jag alltid vetat när ja ska åka hem och inte.
Men nu finns de inget datum på när ja kommer hem, de kan bli 8 månader till 1 år och om inte längre än de också!
Men jag är så otroligt lycklig med min älskling, och jag trivs att vara nära honom, jag njuter av varje sekund jag får me honom, jag var så otroligt lyckat lottat att ja fått en sådan underbar man. Jag älskar honom verkligen<3

Tidigare idag kom min kära vän förbi en snabbis så vi fick prata ihop oss lite, hon och hennes man har fått visum för sverige, och väntar deras första barn, och som de flesta som känner henne vet också vem hon är.
Vi pratade om att vi ska åka på turkisk bad, så jag gör bort det innan min mamma och Alf kommer, så ja hinner få lite färg innan dom kommer, annars kanske de ser lite dumt ut att ja inte alls är brun och bor i ett sådant land där man bara behöver vakna och ta på sig bikinin och springa ner till stranden eller poolen!

Kommentarer
Postat av: Emmaa

Yeees I blame it all on you :)



Du ar sötast ju <3

2011-05-10 @ 21:30:23
URL: http://emmamarienyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0