utgång ikväll!

Igår kom Jessica från irland och hälsade på mig, och de bestämdes att vi 4 tillsammans ska gå till premiären av pacha som öppnar ikväll, och hon ska tydligen ha ett kanon vin som vi ska dricka! Så peppa peppa för ikväll!
Men vad i tusan ska jag ha på mig? hjälp?!?!
Iallafall igår åkte jag och min älskade man ner till longbeach för att äta en god middag tillsammans, men eftersom att göksel tidigare idag varit hos tandläkaren, och har en fruktansvärd smärta även efter, för att bedövning försvunnit så blir de så att vi hamnar på malibu, men spela roll dom har riktigt god mat där också! men fter vi ätat blir de värre för göksel så vi försöker hitta apotek för att få något för smärtan, men till slut hittar vi det, och han får tag i tableter och , och efter en stund säger han jag känner ingenting. Och till slut somnar han! Min älskade man! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Gravid :)

Fina ni är tillsammans.

Man ser kärleken skina i era ögon!

2011-05-10 @ 15:12:23
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0